Monday, May 11, 2009

~aku dia dan dot dot dot...~

nk share somethng ngn korunk nih. mule2 nye cmni. aku pg pasar malam ngn kawan2 aku.aku name kn kwn2 aku J, S, K, dan W.. umm.. um.niat utama pg pasar malam nk cari putu piring jer. sbb rindu sngt nk mkn kueh tuh. da lame cari. huhu..tp main story kali ni bkn psl kueh tuh. psl kawan aku sorang nih, si K.mase kt pasr mlm tu aku nmpk die pg kedai buah. in my mind bdk ni beli buah kot. aku ketawa terbahak2 melihat gelagat kwn ku yg sorang nih. pastu smpai blik kawan aku, si S bgtau yg si K jupe seseorng kt kolej ktc. sbb sidia (A) nk balik mlm nih. pastu si S cite lg yg si K tu merajuk sbb x smpt nk jupe si A sbb da lmbt. around 10 minit lg bas si A nk bertolak. so aku n kawan2 ku yg laen mula mengorak langkah merekacipta scene2 menarik berdsrkn situasi si K td.
" di sekitar kwsn perhentian bas sri putri, suasana sunyi sepi. si A sudah berada dlm bas sejak dr awal krn bmbng akan ditngglkn bas. pada mase yg same si K baru start enjin motonye. die berhasrat ingin mmberi sesuatu kpd si A buat kali terakhirnye.slps ini mngkn tdk bertemu lg. si K terus memecut laju. tanpa menghiraukan bahye yg bakal menimpa. hanya wajah si A bermain di minda si K. setelah sampainye si K di perhentian bas sri putri. kelihatan bas yg dinaiki A mula bergerak. lantas si K memberhentikn motonye dan terus mengejar bas tersebut smbl menjerit name si A. si A yg tngh mkn chips potatoes terkejut. lantas die berdiri dan ternampak si K tngh berlari2 smbil memegang sesuatu ditngnnye. si A menjerit " pak cik ! berhenti", tnpa berfikir pnjng driver bas mmbehentikan bas tersebut. kemudian naik lar si K ke atas bas dan menuju ke tmpt duduk A. dan si K melutut dpn A dan berkata"selamat tinggl A" smbl menghulurkn sesuatu kpd A. si A sangt terharu smpai menitiskn air mata.akhirnye mereka duduk bersama2 dlm bas menuju ke kmpng A sambil memakan pisang." stndard lar cite melayu happy ending rupe2nyer bende yg diberikan kpd A adalah sesikat pisang yg dibelikan di pasar malam sebentar td.....tammat..

2 comments:

ArONEmZ said...

cm kenal je si K tu, haha~

Anonymous said...

hoho.. hebat rekaan cerita itu..
happy ending.
suke.. suke..
:)

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers