Thursday, August 20, 2009

~ x sangke~


semalam balik keje pg pasar malam ngn my fren. kt pasar malam beli menu biase lar mee goreng ngn kerangka ayam..haha. pastu ade sorng cadangkn nk makan kt umah ktorng. ingtkn diorng maen2 jer. skali betol2 nk pg makan kt umah aku. so da riso sbb umah bersepah. ble da smpai umah ktorng cpt2 kemas ape yg patut. haha. so makan lar sume orng kt rumah tuh. ramai gler join dlm around 10 orng. tibe2 meriah gler umah ktorng. haha... tu bkn main story nyer. haha. yg aku nk cite mase kt pasar malam tu aku terserempak ngn sorang mamat nih. ajku tenung lar muke die. mcm kenal jer. skli die pom tenung aku pastu ckp " mcm kenal". skali betol lar ktorng kenal. mamat tuh dak skolah aku. pernah satu kelas ngn aku mase form 1 kot. da lupe sori erk.. nasib baeek aku ingt name die. aku tnye " afdal" ker nih. haha..nasib baek betol. die opn ingt lg name aku. terharu jap. lame gler x jupe kn. so ktorng borak2 lar. die kate die keje kt technip. die tnye aku plak.die cite kt company die ader nk pkai orng gak dak computer engineering. tp malangnye position tu baru jer diisi. die kate starting rm2.8k tuk dak degree. die amik diploma jer. starting salary die rm1.6k. setaun keje gaji da naek rm2.8k. aku telan air liur dengr die cite. tp nk wat cmne. xde rezeki lar tuh. huhuhu...

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers