Wednesday, October 13, 2010

~disriminasi + ASAP ~

salam dan salam sejahtera

semalam pegi tengok wayang, sewaktu pembelian tiket satu disrimasi telah berlaku.:
*perbualan sewaktu dikaunter antara aku & kaunter gurl (KG)

aku: cite JPBC 2 ade lagi?

KG: ade, nak berapa?

aku : nak 3.

KG: laki berapa perempuan berapa?

aku : 2 laki, 1 perempuan.

*si KG menekan tit tut tit tut pastu "shreeekkk..." tiker kuar

aku: umm..nape erk tnye laki berapa perempuan berapa?

KG: arini ladies day. so diskaun RM per ladies

* cess..kalo tau awal2x aku cakap sume perempuan sambil menggunakan suara kepit.



perangai si boss
aku sangat trauma kalu emel masuk
mesti bos bagi keje
tapi yang penting each emel yg die send mesti ade ayat ni kat bawah.
ASAP!!

wadehal, sume nak asap. not sure lar it really want it asap ataupun da memang trademark die asap2x tuh.

kesannya berhempas pulas aku menyiapkan kerja yang diberi
ni pun baru je anta keje yg die bagi
adios....

1 comment:

syaftome said...

knp asyik pempuan jer diutamakan...
ladies day...
ladies night...
ladies first...

it feels nice to feel appreciated and preferred for once...

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers