Wednesday, August 19, 2009

~convocation~

finally dpt jgk lar aku berkonvo. tarikh keramat itu adalah 16 ogos 2009. tarikh itu lar akan menjadi kenangan terindah dalam idupku. setelah sekian lame aku mengharung dugaan dan rintangan dalam proses menuntut ilmu. dan terakhir sekali menuntut ilmu di peringkat ijazah. so aku telah berjaya menerima satu gelaran iaitu lepasan ijazah. perkara pertama yang terlintas difikiran aku adalah aku berharap dengan pencapaian aku ini sedikit sebanyak dapat mengembirakan hati kedua orang ibu bapa ku. sebabnya aku ni bkn lar dari keluarga yang sumenye keluaran universiti. abng aku tamat di tingkatan 3. kakak aku plak hanya lepasan spm. so aku kire harapan keluarga lar. cewah... tp kan. bile da tamat belajar ni tanggungjawab aku baru jer bermula. 1st aku kene lar balas jasa ibu dan ayah aku. aku tau mereka banyak bersusah payah semasa aku menuntut dulu. so tugas aku skunk ni adalah membahagiakan mereka. huhu

Dan kepada sume kawan2. aku ucapkan tahniah atas penganugerahan ijazah korunk sume. kepada yang sambng master wish u all the best. kpd yg bekerja slmt mengharungi dunia pekerjaaan. dan tak dilupakan kepada kawan2 yang belum tamat dan akan tamat semester hadapan aku ucapkan all the best. kepada ridhwan, syafiq, dan syazwan aku ucapkan terime kasih sbb sudi dtng majlis konvocation kiteorng. huhuhu..


2 comments:

yariennisha. said...

Alhamdulillah.. Tahniah, senior! ^__^

*sori tak pegi konvo korang.. ade masalah yg menjadi penghalang.. T__T*

MR Bang Miji said...

hohoh..its ok.. thanx..

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers