Monday, November 16, 2009

~karnival kerjaya PWTC~

pada peringkat awal perancangan adalah hendak pergi melawat karnival kerjaya di pwtc. ajak lar encik keyo pergi sebab budak2x ni ade plan nak pergi tempat laen. so berjanji lar dengan keyo untuk berjumpa di kl sentral.

pukul 12 30 sampai di kl sentral. keyo yang tiba awal buat muke. siap perli "ko dtg naek beskal ker".. aku tersengih2x.sedar silap aku sbb lambat..hehe...bile da sampai breakfast merangkap lunch skali di MC D kt kl sentral tuh.lepas makan rasa macam malas nak pergi ke pwtc. keyo pun sama siap cadangkan tukar plan ke mid valley. tp memandangkan niat asal nak pergi karnival kerjaya tu, gagahkan diri ke sana. sampai je pwtc terserempak ngn didi (boyfren si anizah). pastu register. masuk jer ka dalam terserempak dengan mie ngn fariza (mie housemate aku). pastu x sampai 30 minit da kuar. pastu terus ke KLCC. serta merta segar terus.

aku pun ade plan nak jumpa dengan kazen kt KLCC sebab ada hajat yang perlu ditunaikan. kene belanje kazen makan kfc. lepas makan tengok jam masih awal. xkan da nak balik. tibe2x idea nk tngk wayang muncul. keyp nak tngk cite 2012.aku da tengok cite tu. so aku ajak tngk cite phobia 2x.

walaupun phobia 1 tak tngk tp nak gak tngk phobia 2. sebab tngk trailer die sangat best. lagipun orang cakap phobia 2 xde kaitan ngn phobia 1.so bole lar tengok.sekali dalam panggung tersentak2x jantung. asyik terkejut jer. mslhnye bukan aku sorang. semua dalam panggung termasuk keyo. pada peringkat awal jalan cerita nya seram. tapi di saat2x akhir di selangi dengan lawak jenaka. tp cite ni memang best..layan giler..pastu kol 9.30 naek komuter balik ke serdang. dan keyo balik ke shah alam.

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers