Tuesday, June 15, 2010

~3 cite dalam 1 entry"

ahad lepas berlangsung lah majlis kawen my fren yaitu nazmi
nazmi ni cousemate mase study kt utm dulu.
anyway tahniah diucapkan kepada beliau
dah pun mendapat status baru yaitu suami orang
so disana jugala berlakunye majlis reunion kami
setelah sekian lame tak bersua muka
masing2x hepi dengan kerjaya masing2x..
tadi telefon mak.mak sape??mak aku lar
pastu berborak2x lar pasal moto yg aku bawak skrng nih
tetibe aku tercerita pasal lesen moto aku da mati
menjerit terkejut mak aku " APE DIE?LESEN TAKDE. "
lantas aku mengkaberkan balik danberkata " LESEN DA MATI, BOLE RENEW"
padahal lesen da mati kiuk da.


malam tadi rasa sangat lapa
then pegi lar kiosk bawah blok
malangnye tutup buat sementara
mybe tuan die pg toilet kot.
then tunggu lar kejap
sambil tunggu tu ade mamat iran tegur bertanyakan lame ke kedai ni tutup
aku jwb lar x taw
then die tnye kat mane nak belaja chineese language
reason die nk blaja sebab client or bisnes kt malaysia kebanyakkan orang chinesse.
so when they noe chineese mybe advantage disitu...bgs kan diorang
pastu ade sorang budak merengek2x merayu kt mak die suh masuk dalam kiosk tu
so many time her mom said " it's close lar"
range umur dak tu dlm 5-6 taun
then die jawab kat mak die " no, it open,, AYYOOYYOO"
tergelak aku sorang2x menengok karenah budak tuh,
kecik2x da pandai cakap ayoyoo..
p/s: bdk tu orang india

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers