Tuesday, November 9, 2010

~niat dihati~

assalamualaikum dan salam sejahtera
semoga semua berada dalam keadaan sihat sejahtera


niat dihati........................
hendak buat entry untuk blog kesayang

malangnya takde idea nak tulis ape

namun gua gagahi jugak merapu di sini



niat di hati................

breakfast nak makan epal jer

tetiba member ajak pegi breakfast
tanpa di duga 2 biji roti canai kosong + teh o
masuk ke dalam rongga perut gua

siyesly bukan salah gua



niat di hati ..................
lunch tak nak makan sebab da kenyang
..
pastu member ajak lunch

dengan nada kuat gua berkata " nak teman jer, x nak makan sbb da kenyang"
sampai je di kedai makcik tanya " nak nasik dik"
tanpa segan silu kepalaku mengangguk
.
adeh..aku ternoda



niat dihati......................

petang ni nak exercise
tapi rasa cam sakit belakang jer

adehh..sakit sakit..


niat dihati..................

malam taknak makan

tapi ni perut tengah berkeroncong meminta2x masukkan sesuatu
adehh...


niat di hati...........

hari ni nak kerja rajin rajin

malangnya bos xde bagi keje

so masa terluang di isi dengan FB, twitter, & donlod drama " geng surau"



niat dihati................

nak balik awal
malangnya bos ada kat bilik
so line tak clear
terpakse tunggu jam 530..
uhuk20x!!!.tengah batuk nih..
eh baru perasan lar malam je mesti jer selsema siangnye takde plak kenapa erk..

p/s: gmbar xde kaitan..hehe

2 comments:

Capik said...

Salam..hahaha..lawak wa baca entry lu...adeiihh..tp terbaik laa..gua suka baca..nati tulis laa psal lu balik beraya kg..kih3..

MR Bang Miji said...

wasalam..haha..insyaAllah gua akan tulis..tp riso kot2x x dpt blk sbb banjir jer.nih.huwaaaa

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers