Friday, January 28, 2011

~laki dan wanita mesti tengok video nih~

Assalamualaikum
hari ni da masuk hari jumaat erk
sekejap jer isnin ke jumaat


minggu depan mesti ramai balik kampung kan
maklum lah cuti seminggu
tapi pak usin tak balik kampung kot
lepak umah jer
huhu..
mesti bosan kan
lagipon pak usin baru balik akhir bulan 12 aritu..huhu


video yang pak usin nak tunjukkan kan ni sangat  menarik
sesuai untuk lelaki dan wanita yang cukup umur
bukan 18sx yer
jangan pikir pelik2x
pasal 2 orang kapel nih
diorng bertunang
yang penting pompuan tu cantik, gorgessss, cun giler
sebelum tu mereka bahagia jer
sampai satu insiden segala2x nya berubah
tapi cinta lelaki kepada tunangnya makin kuat
walaupun fizikal tunangnya telah berubah
tengok sendiri lar yer
klik sini 


tazkirah jumaat: selagi ada peluang, jadilah seorang hamba yang patuh pada Penciptanya, setelah peluang tiada, penyesalan dan kerugian selama2x nya akan kita tempuhi.



3 comments:

Capik said...

Salam..tq for the lovely video pak usin..really I've been touch by the man who always be with her fiancee despite her condition...

P/s:Hard to find a guy like that...^^

syaftome said...

sygnya xdpt nk tengok...
video dh kena remove...huhu...

aimi said...

video dh kne remove.. nie mst video bkn2 nie..huhuhu~

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers