Tuesday, February 8, 2011

~ANTERTU~

Assalamualaikum dan selamat pagii cumer


kisah ni berlaku di kampung halaman sewaktu cuti rayer cine beberapa hari lepas
macam biasa lar kalo balik kampung pak usin pegi singgah melawat rumah atuk dan nenek pak usin
maklum lar cucu soleh katekan..debussshhh perasan pak usin nih


tengah duk sembang pong pang pong pang
tiba 2x atuk pak usin bertanya 
" ekaw ni bilo nak kawen??"
gedebung!!!! tersentak jantung pak usin terdengar soklan tuh
terkedu seribu bahasa
lantas kehadiran nenek pak usin menyelamatkan pak usin dengan kata2x beliau:
" ala, keje kumpul duit dulu jie kan, da cukup sume baru kawen"
laju jer pak usin menjawab
BETULLLLL3X...seperti lagak si ipin


pak usin terpikir sejenak am i too old
that make my grandpa asking that question
oh nooo...i dont want be ANTERTU
ANTERTU = ANakTERunaTUa..oh nooo

lantas pak usin berlari2x anak balik ke rumah sambil menangis teresak2x * part ni rekaan jer nih..hehhee

3 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

antertu, perkataan baru saya belajar hari ni. time kasih, hehehe :)

Piah Becok said...

hahahhaa.. inshe, nanti jgn lupa copyrightkan perkataan antertu itu.. saye pon selalu ditanya begitu. buhsan sgt, selmabe je jawab hari kamis kang kawin la...

syaftome said...

hahaha...
part yg last tue lawak...
lepas habes nanges tue...
mesti hempas badan atas katil kan...hehe...

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers