Monday, June 13, 2011

~kawen + cameron+air terjun~

Assalamualaikum dan selamat pagi

wiken lepas aku n member bergerak ke ipoh kerana ada kenduri kawen
kenduri kawen dak opis

kenduri nya hari ahad
oleh kerana sebab nak berjalan2x kami pergi hari sabtu
habis satu bandar ipoh kami round
orang kata bandar ipoh mati
tipu je sume tuh
ipoh sangat lar amerika
pub bersepah2x

selepas penat round2x mula lar cari tempat nak beradu
akhirnya jumpa lar satu hotel namanya SAKURA INN HOTEL
RM 80 satu malam
biliknya sangatlah besar dengan 1 katil double dan 2 katil single
siap air cond, tv ,heater xleh pakai

hari ahadnya kami check out pukul 11.30
pekena teh pastu terus gerak ke umah kenduri kawen
pas makan2x, salam2x pengantin kami gerak balik

plan asalnya nak pegi gua tempurung,
tibe2x ternampak sign board CAMERON HIGHLAND
masing2x kate tak penah pegi
masing2x ok jer so pegi lar.
excited giler aku nak makan strabery fresh n tngk ladang teh *( giler jakun )

at last dapat lar juga sampai ke tempat yg dituju
perghhh... best giler udara dier
sejuk nyaman segar marbeles
masuk ladang teh bole tengok2x je lar
xleh nak makan
pastu gerak ke ladang straberi
yang bestnye bole makan straberi yang segar bugar

yang xleh dilupakan straberi dicelup ngn coklat
sedapp woo..
yang diselaputi ngn madu n cream x sodap sangat.

dalam perjalanan turun terserempak dngn air terjun lata iskandar
bergambar je lar seposen
hihi

akhirnya pukul 10 malam tiba di taman equin
singgah kedai lepak2x minum makan dulu
kol 11 da x tahan ngantuk
balik.....................







kami pergi berlima yaitu aku, risal, johan, pian dan kamal.

2 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

berjalan sakan abg2 sume ni hehehe :)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers