Wednesday, June 8, 2011

~dua bulan lebeh~

hari: rabu
tarikh: 8/6/2011
masa : 12.45 tngh malam



Assalamualaikum dan selamat malam. 



entry terakhir yang menjadi kandungan adalah pada tarikh 22 /2/ 2011/
ini bermakna lebih dari 4 bulan aku tak update
entah kenapa mood untuk menulis hilang selama 4 bulan tersebut


tanggal 4 jun 2011, 
adik lelaki ku bertunang dengan pilihan hatinya.
aku mengambil cuti dan pulang ke kampung
sungguh meriah majlis pertunangan tersebut
seperti yang disangka2x pasti akan tiba soalan2x maut dari kazen dan mak saudara
yang bertanya bilakan turn aku?, sudah berpunya ke belom?dah jumpa calon belom


dihujani dengan soklan tersebut membuatkan aku rimas, 
bak kate pepatah ajal maut di tangan Allah, 
sampai masa bertemulah kita dengan jodoh dan
berkahwin lar kita


pada 5 jun perkahwinan sepupu ku yang sebaya
majlis tersebut pun meriah juga
dapatlah aku spend masa dengan kazen2x, lepak2x berkerjasama membantu apa yang patut


yang penting aku heppy bila semua berjalan dengan lancar
semoga mereka berbahgia

sebentar tadi dapat berita wife kepada coursemet aku berjaya melahirkan seorang anak lelaki
semestinya wajah kegembiraan di wajah member ku tak dapat dibayangkan


semoga mereka berbahagia dan bertambah bahagia dengan kehadiran orang baru.




dah lewat
sudah tiba masa untuk tido
wassalam.

1 comment:

meowwmania said...

kann...sgt rimas bila diasak dgn soalan yg sama

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers