Thursday, April 30, 2009

~i wish i could stop time~


4 tahun dahulu.............
aku diterima masuk ke UTM
aku mula menjejakkan kaki di UTM
aku mula menghadiri kuliah
pada awalnya aku tidak kenal mereka
pada awalnya aku kesepian dan tiada teman
aku mula berbicara dengan mereka
aku mula mendapat teman

kemudian.........................
kami sentiasa bersama
kami makan bersama, main bola tampar bersama, keluar bersama
terasa satu kejanggalan jika tanpa mereka
aku begitu mengambil berat tentang mereka
aku menjaga hati mereka
aku sentiasa mengdahulukan mereka

kebelakangan ini..........
kami semakin renggang
kami tidak lagi makan bersama
tidak lagi main bersama
tidak lagi keluar bersama
aku sering mementingkan diri sendiri
aku membelakangi mereka
aku menyakitkan hati mereka
terasa lebih gembira tanpa mereka

kini.....
masa semakin suntuk
tinggal beberapa hari saja
untuk kita makan bersama
main bersama-sama
keluar bersama-sama
kerna sudah sampai ke penghujung nye
penghujung pertemuan kita
masa itu takkan kembali lagi
tiada lagi saat kita bergelak ketawa seperti dulu

selepas ini.......
semua akan berpisah
menuju ke destinasi masing-masing
kita berpisah untuk selama-lamanya

pasti aku akan merindui...........
4 tahun bersamamu
saat -saat indah bersama
suka duka kita bersama
perit luka kita bersama

oleh itu.........
aku memohon seribu kemaafan kepada mereka
disepanjang persahabatan kami
aku akui banyak salah aku kepada mereka
mereka lar kawan-kawanku SEC........................

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers