Saturday, April 25, 2009

marcello, shimo, sperdo, and panteera...

shimo
marcello
marcello merenung mase dpn aku...

aku suke ngn kucing2 nih..malangnye umah aku " cat no allowed".huhu..my mom x suke kucing nih sbb ade pristiwe ngn kucing nih..huhu...so kt utm ni lar kesempatan aku nk bele kucing. so aku amik lar sekor anak kucing yg masih kecik kt kolej 10 nih. then aku wat blik blik. aku belikn whiskas tuk die. aku namekn die marcello. die ader 5 beradik. aku nk amik yg laen tp yg laen x jinak..yg nih jer ok. then lps satu mlm rse kesian sbb pisahkn die ngn family ider. then pulangkn balik. tibe2 tres rindu ble mlm die xde. walaupon satu mlm jer ngn die. tp mlm tu aku rse ader teman berborak2, maen2. huhu.then aku amik lg sekor. kali ni dpt yg itam plak. aku namekn die shimo.haha..then bg mkn pastu die tido . tibe2 die nangis. so aku anta lar jgk.huhu..xper lar.lps tu aku turun bawah bwk whiskas. then dptlar lps rindu kt dier

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers