Wednesday, June 29, 2016

ekau dah menjangka angka tigo

assalamualaikum dan salam sejahtera,

setelah sekian lama pena ini tidak menari diatas helaian kosong blog ini, mari lah diriini mencoret sesuatu.

angka 3 bukan berkenaan BMW 3 series ataupun sudah beristeri tigo yer, tetapi angka umur den menjangkau ke angka tigo. bermakna abam miji dah meniti umur 30-an.

tanggal 26 jun beberapa hari lepas genap berusia 30 tahun. wahh macam tak sangka how time flies so fast. dah berubat ke panggilan pakcik ler lepas nih.

alhamdulillah di angka 30 tahun abam telah bergelar seorang suami dan ayah kepada seorang anak bernama husna. eh eh rasanya dalam blog ni belum ada masukkan gambar anak den rasonye. takpola nanti den uploadkan. di usia 30 tahun baru setel urusan membeli rumah walaupun sekadar apartment. jadi gilo nak beli rumah teres kalau duduk kl nih. tak masuk dek akal.

di peringkat 30 an nih rasanya telah sampai masanye untuk mencuba sesuatu seperti dalam bidang bisnes. walaupun masih bekerja tapi minat untuk menguruskan perniagaan itu masih ada.

alhamdulillah dikurnikan nikmat kesihatan, isteri dan anak beserta ibu dan ayah yang masih sihat dan ceria. berkat doa keluarga dan semua insan yang mendoakan.

dah nak masuk minggu terakhir ramadhan sudah. selepas itu hari raye. tahun ni seronok sikit sebab turn balik ke kemaman dahulu. kemudian baru ke seremban. biaso lah sistem pertukaran tahunan hehhee.

sigh cepat mengantuk betul skrng. adakah faktor usia? omaigad takkan ler. haha.

ok adios assalamualaikum dan semoga sihat selalu

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers