Thursday, April 16, 2009

4 year ago.......


mulenye agak terkejut dpt offer letter msk ke utm. dlm course komputer engineering. sbb x aspek dpt offer msk UTM.tp tekanan yg amat sngt yg aku trime sbb majoriti sume kazen2 kate klu nk ngnggur ko trime lar twrn tuh. aku dlm keadaan serba salah pon trime twrn tuh........

the 2 july 2006, aku ngn parent aku brtolak ke johor. sbb esoknye hari pendaftaran msk utm. tyme hari pendaftrn dtng.aku pg dngn hnye pkai t-shirt.pastu tngk ramai pkai kemeja cam gmbr kt sblh nih.mak aku suh tukar.so pg lar daftar. pastu dpt kolej kolej tunku canselor. blok s19.blik 211.smpai kt blik da ader rumet aku tuh..mule2 x bnyk borak ngn die sbb bese lar baru2 kn.
pastu da siap sume urusan pndftrn parent aku nk balik. so aku dngn sedeynye nk brpisah ngn diorng ..jauh tuh..aku nmpk mak aku nangis. aku pon sok sek2. la gak...huhuhu
pas jer parent blik mmg azam nk bljr bersnggh2 setinggi gunung. namun lame kelamaan aku alpa dlm keseronokan alam remaja. chewahh...haha..





No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers