Wednesday, November 25, 2009

~rutin harian baru~

rutin harian aku telah berubah. tidak seperti dulu. bangun pagi mandi2x pastu pergi opis. sampai jer opis terus masak2x pastu pergi perah susu kambing ngan lembu. pastu pergi tuai hasil tanaman. tengokla tanaman apa, kadang2x straberi, padi, rasberry dan macam2x lar.

al maklum lar sejak bergiat dalam bidang restoran dengan perladangan ni hidup menjadi sedikit bizi. banyak sangat kerja yang nak kena buat dalam satu hari. nasib baik lar aku dapat uruskan dengan teratur. restoran pon da berjaya di luaskan kawasan, ladang pom semakin hari semakin berjaya siap sudah mampu beli mesin tabur baja..hehehe

ini lar die penangan game yang dalam facebook iaitu "farmville" dan "cafe world"..hahhaa..aku addicted giler dengan game nih. sebab memang impian aku nak bukak restoran dan ternak kambing. yang tanam pokok2 tu baru jer minat sejak maen farm ville.

bile da setel sume nyer ladang dan restoran tu baru lar aku boleh buat kerja. kalau tak memang tak tenang dibuatnye. sebelum start kerja update lar blog sekejap..hehehhe..

itu lar die rutin harian baru sejak bergelak usahawan alam maya :)

2 comments:

yariennisha. said...

Hehee.. addicted dah dia.. :P
tapi cafe world tu sgt lembab kan? berat gile pc jadinya kalau main.. -_-

MR Bang Miji said...

tu lar pasal.. da addicted tahap giler nih..huhu

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers