Monday, September 6, 2010

~mood malas berblog~

Assalamualaikum dan salam sejahtera

adeh..da berhari2x tak membuka blog
sejak da balik umah ni
memang kemalasan mengadap laptop sangat tinggi
so hari ni ku gagahi diri ini untuk mengupdate

hari jumaat lepas sudah pom berada di halaman kampung terchenta
syukul Alhamdulillah selamat sampai dan tiada apa2x masalah
jalan pom clear jer

so far ape yang dah dibuat:

# beli pelita dan pacak kat sekeliling rumah

# membuat reban tuk bela arnab . (seriusly sngt buruk rupenye, mmg xde bakat)

#pegi ni da dapat surat arahan tuk pergi beli cat dan seterusnya cat kubur nenek, malangnya tadi da pegi, cat takde

#then mintak approval dr pihak atasan tuk ubah kedudukan kabinet tv ke tempat laen, sebab kedudukan asalnya di tingkat menghalang udara masuk

#nak goreng kueh sarang durian (ataupun nama laen kueh goyang). semestinye yg adun orang laen.

dah tu je lar.adios..

p/s: jangan lupe klik iklan..trimas

8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

rajinya siap buat reban lagi :)

farysa said...

waaaa
arnab!
mesti comel!

rehan syazwani said...

sarang DURIAN? cane rupe die encik mizi? sy pnaah mkn sarang tebuan je..haha

syaftome said...

memang sungguh sibuk tuan hamba...
dengan membuat persiapan kunjungnya raya...
pasti indah kediaman ayahanda terchenta...hehe...

MR Bang Miji said...

@ieda: di bantu oleh 4 orang konco2x..hehe
@farysa:haha..ape yg comeynye..arnab xde lg..hehe
@rehan:baru perasan la..durian ade sarang ke?huhu.cilap2x..bunga durian kot name die.@kueh goyang
@syaftome:haha.menyibukkan diri..harap2x tahun ni meriah..begitu juga dngn tuan hambe.hihi

syaftome said...

insya' allah pasti meriah...
bulan puasa pun dah meriah...
apatah lg di bulan syawal yang bakal tiba...hehe...

suamihanyisterizuki said...

oo kalu kg ambe panggil bunge duriang. bangmiji, kok dah balek ganu ciss jelesh di situh yer...

bangmiji slamat ari rayer...

MR Bang Miji said...

@syaf: amin..
@suami: hehe..betul lar bunge duriang name die.hehe..aik belum balik kg ke?cpt2x blk ganu..hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers