Tuesday, September 7, 2010

~penat aku bergoyang~

assalamualaikum

adeh..penat..
pasni da takmo goyang lagi
bukannya aku bergoyang macam inul bergoyang tu
goyang aku menghasilkan kueh tau..hehe

sejujurnye sangat penat
mula2x semangat berkobar2x
makin lame aku buat ala kadar jer
da laen benor jd bentuknye


semua orang kat FB da buat ucapan selamat hari raya
rasenya macam awal lagi sebab masih ade 2 ari sebelum raya
mungkin diorng excited nak raye kot
pape pom excited mane
jangan lupe satu perkara
yaitu bayar zakat fitrah

aku da bayar dekat alamanda aritu
kebetulan buka puasa kat sana
(kat situ terserempak ngan eira syazira, die ni cun sey kat luar)
ade kaunter zakat so alang2x singgah terus bayar

lenguh abes urat belikat pinggang nih
nak tidor agar hilang segala penat lelah

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers