Friday, September 18, 2009

~excited->lega->confius->penat->kecewa~

ni lar antara perasaan aku semalam.
akak yang keje AJV da dpt gaji. so die nak belanja makan.
so aku cakap ok lar. plan nk g makan kol 12 malam kt m'd. kire bersahu lar.
so xkn ktorng nk pg ber2 jer.kang jd bende pelik plak. then aku pom ajak lar housemate aku si lan ngn si liyana. so jadilah ber4. pastu si liyana ajak kuar awal sbb die nak g ATM bank Islam. so kene cari bank islam tuk die. tepat jam 9.30 kiteorng pom gerak. then si liyana x jd pg bank islam, die nk cimb je. so pg lar cimb kt jusco tuh. pastu ble da setel kuar duit, xkn k balik terus.awal lg. so lan bg
idea nak pg mkn restoren syarifah kt bangi. kt situ ABC die best.chicken chop pom best.
pastu dngr sore rain(akak AJV) ckp jom pg sate kajang. aku terus EXCITED sbb sate kajang best gak. pastu tnye sape tau jalan. haram sume x tau.haha..so ktorng mmberanikan diri nk try n error jer. so gerakla ke sane. bile da smpai kajang, liyana kate die kenal tmpt tuh. so LEGA rasenye. pastu jalan punye jalan hampir 45 minit ktrong try sume jalan x jupe2x. jupe bnyk round box. sume perjuru round box ktorng try. still x jupe. walaupom setelah rain dan liyana call mmbr dieorgn tnye jalan.
so aku da mule CONFIUS. pastu ktorg keluar ke jalan besar balik. aku amik keputusan nk tnye kt orng petronas. kt kaunter ramai orng. mmg die xkn layan lar kalu tnye. aku pom wat muke x malu pg tnye sorang brader yg tngh pilih air kt dlm kedai petronas tuh. die pom cite ar.
mule2x. ktorng cam da give up. sebab PENAT sngt.pastu cam ade yg bersemngat.
aku pom bawak je lar kete tuh.jalan yg brader td cite ktorng ikut jer. so akhirnye terpampang signboard "SATE KAJANG HJ SHAMURI". ramai gler orng walupon jam sudah menunjukkn pukul 12.30 tngh mlm. smpai2x nye kt situ aku cari toilet sbb nk kencing.
pastu bile kuar toilet ingtkn diorng da order. tp diorng tnggu aku. so ble da decide rain pg kaunter. skali kaunter da tutup. aku pom x puas ati pg tnye kaunter. die kate " maaf yer sudah abes". aku dngn KECEWA terus keluar kedai tu terus melulu ke kereta.
diorng follow dr blkng. ktorng sume frustrated tp nasib baek dieorng frust dlm cool...
aku cam da give up. rase nak balik terus tido. tp perut da lapar.so ktorng bertolak balik ke seri kembangan. da tawar ati nak makan kt area situ. smpai nye disane.
kembali ke plan asal nak makan m'd. so rase kelaka pom ader.haha..so order lar m'chicken ngn m'c flurry. ktorng makan fries jer kt situ. sbb da x larat. ngntuk giler.
jam telah menunjukkan pukul 1.3 pg. esok pagi kene pg keje.
fries pom x abes mkn ,ktorng balik. lps anta
rain ngn liyana terus balik umah.
tngk jam da pukol 2.
pergh...da baring, tp m'chicken x mkn lg. so buke cpt2 mkn yg tngh jer. pastu terus tido.
huhu..itu lar die cite psl smlm. nasib baek pg td terkejut. da lar arini masuk kol 8.15.
haha..ok lar..nk smbng wt keje plak..adiosss..

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers