Thursday, September 10, 2009

~tergelak sorang2x~


assalamualaikum.umm.. ari selasa lepas ade dapat satu panggilan dari nombor yang tak dikenali. rupe-rupenye dari telekom. die panggil untuk temuduga. yang kelakarnya nak cite kt sini pasal position yang die offer. die kate i interview tuk position software engineer. mase tu da tergelak da. nape plak software. tau2 jer aku x minat giler ngn software nih. da lah mmg fail kot bile ckp pasal software nih. laen lah kosmnet aku yg laen. dionrg mmg handal dlm bab2 software nih. pastu die send emel kt aku tentang interview tu. dalam emel tu die sertakan sekali interviewer. skali lagi aku tergelak sorang2x.siap aku terpikir ni rancangan bamm bamm bong ker. name interviewer tuh adalah encik ahmad tarmizi. hahahaha..orngyg nk di interview muhamad tarmizi.hahaha..kelaka betol. aku mmg xnak pg pom.mmg membazir mase kot. tp memandangkan dari telekom. aku pon rase nk pg jer lar. cari pengalaman. huhuhu..so interview nye esok pagi kol 9. nasib baek dekat ngn cyberjaya. kalu jauh xde mknenye aku pg. huhu..ok lar..dokan yang terbaik agar aku tak diketawakan mase temuduga nnti.adiosss..semekom

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers