Friday, September 4, 2009

~wat happen ~

hari ini seperti biasa masuk keje kol 9.30 pg. umm.yang laen seperti biasa. rutin harian. cume tengahari pergi solat jumaat dengan member sekerja. pastu lps jumaat masuk opis balik. mase solat jumaat rase mengantuk tahap gaban.pastu tibe2 kol 3 lebey aku rse x sedap ati. satu perasaan yang membuat kan diri aku jd down giler. rse cam useless nye aku idup. nothing important or benefit in my life. satu perasaan yang aku rase sangat gelisah. time tu la aku rase geram dan sakit hati berjumpa dengan orang. sampai aku terfikir untuk membuat sesuatu kerja giler. time tu plak ader dapat call ajak berbuka kt pizza petang nih. aku da cakap x nak join. aku bagi alasan sebab jauh. pastu dalam ym plak ajak pegi. aku ckp lar xnk. pastu ade yang laen plak mesej kat phone ajak pg. perasaan aku bertambah2x sakit ati. so aku juz ignore sume tuh. aku ckp aku taknak pg jer. pastu aku keluar g jalan2x kat luar kejap. i felt like wanna go somewhere place no one there. i'm alone. then aku masuk balik aku duk tempat aku. dan temenung. aku pon x tahu kenapa tibe2 aku rase camtuh.lepas tuh dapat tau yang buke puasa kat pizza kansel. aku rase serba salah. adekah salah aku sebab tak support mereka. aku cume risau kalu aku pergi perasaan aku lebey menjadi2x. so sekarang ni tunggu mase nk balik jer. nk tido...sebab tu lar kadang2x manusia berada di keadaan luar kawalan.

3 comments:

Unknown said...

up miji..up...jgn down2...klu nk up lg g tgk wonderful life..

=)

MR Bang Miji said...

hohoh..da okey da nih...umm.cite ape tuh???anyway aminah pe kabar???lame x dngr cite..rindu sngt2x...hehehe

Unknown said...

cite koreala..tkkn tk tau kot..u bkn hantu cite jgk ker...he

i sihat2 sj..sj je i tk nk bg dgr cite nk bg u rindu2..hihihi...tu la i pun dh lame tk jmp kwn2,tercampak diperantauan...selamat tk ry kt sini jer,klu tk kene nyanyi lagu 'salam perantau'(de ke eh lg tu)...hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers