Saturday, May 29, 2010

~anyone volunteer??~

adus..siyesly i tell u guys,
bilik aku sekarang ni macam tongkang pecah
baju & seluar bersepah
cadar berterbangan
botol2x & plastik bertaburan.
adus.............aku sangatlar malas nak kemas.
baju pun baru je selesai basuh
tu pun pas sehari tertangguh sbb niat nak basuh semalam


so sekarang ni sape volunteer nak kemas bilik aku nih??
time ni lar rasa nak sangat kawen dan punyai isteri
tak perlu lar nak pikir pasal basuh baju, kemas bilik, kuar makan dan mcm2 lagik

makkkkkkkkkkkkkkk!!!!...nak kawennnnnnnnnnnnnnnn

kemalasan tuk kemas umah ni sangat menebal
tapi sari suntuk duk ngadap pd & bace blog orang bole lar pulak.

tengok lar esok lusa kejap2x lagik
harap2x aku berjaya lar melawan nafsu serakah malas aku
tido kemas bilik dengan penuh semangat..

adiosss..

4 comments:

hans said...

kasi RM500 semua jalan
hahahah

MR Bang Miji said...

uish..mahal bebebor kamu nih..jhahja

meowwmania said...

dah ada tanda2 tuh..

apa lg..

jgn tggu lama lama nanti lama lamaa...bilik tu jadik tongkang hahah

maktok.sarah said...

hmmm...dah ada niat, pe lagi...kawin je la.. nak maktok tolong carikan pun bleh hahahahahah ;)

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers