Saturday, May 1, 2010

~terlanjur dengan nafsu~

sesungguhnya aku terlanjur dengan nafsu,
setiap kali aku melihatnya,
jiwaku meronta menginginkannya,
setiap ketika setiap masa aku teringatkannya

bila terpandang jiwa jadi gelisah,
dengan harapan satu hari aku memilikinya
sabarku mengatasi segalanya
untuk tidak melayan nafsu ku

semalam hari jumaat,
aku cuti dan aku bertemu dengannya,
disaat itu jiwaku meronta2x
aku fikirkan mungkin telah tiba masanya
untuk aku memilikinya.

aku dengan rakus mendapatkannya,
housemetku juga inginkannya,
ternyata selera kami sama,
aku membiarkan die menikmati dahulu.
sungguh rakus dan gelojoh.

kemudian bila sampai masa aku,
aku juga bergitu
namun aku tak berjaya,
hanya separuh jalan,
nafsuku tersekat.
aku membawa pulang ke rumah,
niat dihati sambung di rumah,
namun aku tak berupaya untuk sambung,
akhirnya aku biarkan sahaja.
dan aku tidur dengan penyesalan.
aku terlanjur dengan nafsu makan...




p/s: hehehe..saje wat suspen..

7 comments:

nughul said...

mj> yg l;bey 2 km dh bg kucing mkn ke??hehe

miss ice said...

kamu da terlanjur..ish2.. :P

MR Bang Miji said...

@nughul: x bg pom.diorng xleh makan..nti gemok..haha
@ice: uhuks2x..*nyesall..hehhe

yariennisha. said...

Oh my.
Boleh buat lunch ngan dinner tu..
Double~
adekah double harganya?

Aidi-Safuan said...

arituh ade beli. tapi tak larat nak abiskan woo. nyesal jer. :p

joegrimjow said...

nafsu makan boleh bawak mati tau

MR Bang Miji said...

@yarien:tau xper..x sure lar.sbb org blnje..haha..dlm range rm14-16 kot..
@aidi:tu lar pasal..x larat nk abs.huhu
@joe: hukhuk..yer tau..

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers