Saturday, May 22, 2010

~peristiwa memalukan~

wah..lega rase nya.
tuk seminggu ni tak perlu lagi aku bangun awal pagi
tunggu bas ke ktm stesen
kemudian kejar tren
berlari2x tukar tren
sebab kena kejar masa takut lambat
seminggu lepas aku join CATT= character and attitute training
kt FTMS berdepan  dengan central market

selama seminggu ni jugakla aku rase berat badan aku turun dengan banyak nye xde maknenye

aku rase banyak kalori yang terbakar dalam mase seminggu nih
banyak jugo lemak yang masuk asyik makan kfc,mcd,fast food


ish banyak jer mukaddimah..
back on track.
semalam perkara amat memalukan terjadi kat aku.
mase aku sampai kt ktm serdang.
kelihatan disebelah sana tersergam indah ktm sudah tiba
gap antara ktm setengah jam.tambahan pulak aku da lambat

aksi aku terus bermula
aku scan touch n go dan terus berlari
kasutku licin dan aku hampir terjatuh masa berlari tersebut


aku terus melangkah memanjat tangga
3-4 anak tangga sekali gus aku langkah.
dan aku teruskan berlari dan terus berlari
mase turun tangga, aku terus melangkah gagah
masa nak sampai ke anak tanga terakhi sekali lagi aku membuat aksi
aku melompat 3-4 anak tangga terus ke bawah.
kemudian meluru masuk teus ke dalam tren
lepas je kakiku melangkah ke dalam tren
pintu tren tertutup.
aku tengok sekeliling, woooowww sume duk pandang aku..
subhanallah malunye wei..
aku terus beraksi cool
tapi deep in my heart siyesly i'm very malu.
nasib baek semalam hari last training tu.
adusss..maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu

5 comments:

RerameUngu said...

hoho..
alaa..takyah nak malu la..
segan je la sket kot..
tetiba jadi perhatian kn..
tapi bkn tu panorama biasa ke org terkejar2 tren..hehehehe

meowwmania said...

ngape..masuk kat gerabak khas utk kaum wanita kew ahaks~

UglyPooh said...

apsal malu..sbb berlari2 ke. hehe..

MR Bang Miji said...

@rama: malu lar gak sket2x..bese tuk org sll naek tren but for me sngt x bese.haha
@meow: haha..yg tu lg lar malu..
@ugly: berlari2x cam kejar dek antu raye..haha

yariennisha. said...

Seb baik tak tersepit kat pintu tu...
hoho~
:P

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers