Monday, November 29, 2010

~waterfall kemensah terbaik dari ladang~

Asssalamualaikum dan salam sejahtera
sabtu lepas berjaya jugak akhirnya plan gua ngn member2x
yaitu ingin mendaki bukit kemensah
tapi pada pendapat gua lar
tahap kesusahan mendaki bukit ni kureng sikit dari bukit broga
tapi kalo dibandingkan gunung ledang lagi lar jauh bezanya (main point gua nak bgtau tmpt2x gua da pegi.hehehe)

seramai 11 orang peserta yang terlibat
tak kenal ngan sume
tapi sume bole wat geng lar

bertolak dr umah kl 6 pagi
lokasi bukit ni sebelah ngn zoo negara
kol 8 kami start hiking
xde rasa panas sebab dilindung ngn pokok2x tebal dalam utan tu

selepas 45 minit peluh bercucuran
akhirnya bunyi sesuatu
gua n geng melompat kegembiraan
bila da dengan bunyi deruan air terjun menghempas batu (bahasa tinggi nih)

tak sia2x gua bangun pagi
dan berjalan 45 minit
bila diberi habuan air terjun yang terbaik dr ladang
perghh..sangat best lar air terjun die
tempat ni masih suci
belom diterokai oleh ramai orang
so kesemulajadianye terserlah terpancar

* abaikan saja bahasa yang teruk tu.gua memang lemah bm

so layankan aje lar gambar yang disnap oleh mr didi. yg pakai baju itam tu.




cerita lawak di pagi ahad
- pagi kol 9 siap2x pastu pegi gym dngn niat nak kuarkan peluh yang lame x kuar
sngt kecewa bile sampai sana gym tutup
pastu blk dngn hati yang kecewa
pastu meluncur laju masuk ke drive thru kepci
malangnya tutup gak mybe awal lag kot
pastu park kete masuk ke dalam
pastu order snack plate perisa baru mega mix tuh
itulah citenye....
dengan harapan nak bakar lemak
hasilnya masukkan lemak ade..hadoii...

pastu balik rumah sambung tido..teruknya budak nih.haisshh..

4 comments:

eiela said...

besnya lah mandi air terjun. saya pun cerita bab air terjun jugak.

Latest Entri :
Trajik Terhebat Di Air Terjun

RerameUngu said...

waaaa..bestnye mandi air tejun..lame giler la tak g waterfall...last pegi kat sg gabai..tapi tak berapa best sbb takde port baeeeeek punya..

rehan syazwani said...

wey, next time ko pg sini gune atv lak ok? heehe

MR Bang Miji said...

@iela: owh ye ker..same entry kite..hehe
@rama: sg gabai pom penah pegi.btl2x.. xbest sngt..
@rehan: tu lar..siap da amik contact no brader tu..nextime maen atv plak..hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers