Monday, October 19, 2009

~ se *ngal~



semalam tak dapat tido, so bukak lar video clip kat dalam pc dengan harapan dapat rasa mengantuk lepas tengok video tu. then camne boleh terbukak pulak video SEC.
sekali bukak satu video tu aku tak jadi mengantuk, tergelak gelak sorang2x. mase tu da pukul 1.30 pagi. lan dengan nazmi da lame tido. camne x bleh gelak sorang2x bile tengok video sengal2x bersama kawan2x kat UTM dulu.


mule2x tengok video yang kitaorang masak2x. mule2x goreng keropok, pastu koreng sosej dan last skali goreng cucur udang. antara yang terlibat dalam video ni semestinya aku, naz, syafiq dan juga keyo. yang tak bole blah nye sume sengal mase tuh. kunun2xnye dalam rancangan mari memasak lar. kalu tak silap lar perkara ni berlaku mase kiteorang tahun 4.ish2x.da tue tuh.haha..


pastu diteruskan lagi dengan video di bilik amir dan faday. mase tu amir dengan faday rumate. so maknye mase kiteorang tahun 2. aku guna pc faday. bukak video2x lagu nasyid. pada mulenye konon2xnye buat video clip lar. haha. mase tu yang terlibat adalah aku, syafiq, faday, dan juga wan. mase tu amir duk kat meja die. tak layan sangat kiteorang beraksi sengal. rasenye kiteorang buat video clip lagu aeman- buatmu ibu dengan hijjaz- kekasihku. mase lagu aeman tuh amir mula menginterprem sket2x. pastu untuk lagu seterusnye adalah lagu nasyid yang dinyanyikan oleh penyanyi wanita iaitu siti nurhaliza, waheeda, ella, eizlyn dan juga misya omar. mase tu kiteorang berlima,so menjadi lar aksi kiteorang dalam pembikinan video clip lagu nasyid tuh.memang tak bole blah bile tengok video nih. rase sangat2x kelaka dan amat merindui saat 2x sengal sebegitu. rasenye bile tengok video nanti 5 tahun akan datang pasti ketawa sakan melihat aksi masing2x.


dan video terakhir adalah semasa pergi open house rumah abang dilla. antara peserta yang terlibat adalah syafiq, naz , wan dan juga aku. untuk rancangan deco2x bersama syafiq. haha..shasha elisha, nana nerina, dan wawa elisha...haha..i'm as pengacara..haha..no komen about this...only can laugh..haha..

rindukan suasana macam dalam video2x kat atas. hidup heepy dan enjoy...

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers