Monday, October 26, 2009

~wiken datang lagi~

hari ini 26 oktober, hari isnin. terase sebentar cuti hujung minggu. seperti kebiasaan rumet aku lan balik ke klang dan juga rumet baru yaitu nazmi balik ke selayang. tinggallah aku bersama rumet aku seorang lagi yaitu mie. kali ni masuk 2 minggu berturut2 mie ade dirumah. kebiasaanya die juga balik ke sentul

agenda pada hari sabtu. macam biasa lar hujung minggu. bangun mesti lar lewat. bile da bangun ade mesej dari nad ajak lunch. pastu bersiap2x pergi lar makan. lepas makan singgah di jusco. mulenye nad nak beli barang dan aku pun nak keluarkan duit dari ATM maybank.

lepas tu jalan punye jalan ternampak tanda yang menarik perhatian kami bertiga. orang ketiga adalah si liana. kemudian kami mendekati tempat tersebut. geram apabila melihat tanda2 tersebut. 50% ader. 70% pom ade. kat situ ade kasut dan pakaian sukan. aku pun memang ade plan nak beli kasut sukan. tp akhir2x bulan ni faham2x je lar.

nad dengan liana bgatau nak pergi jusco nak beli barang. aku masih lg membelek2x barang di situ. kemudian bile fikir masak2x aku pom ambik lar sepasang kasut dengan 2 pasang seluar. pastu pergi ke kaunter. pastu bayar. pastu nad ngn liana pon selesai membeli barang dan terkejut melihat aku dengan beg plastik besar. aku hanya mampu tersengih. hehe..

di waktu petang nya aku sepatutnya ke opis sebab bos arahkan datang sebab develepor system yang aku kene modified tu nak ajar. nad dengan liana ikut sekali sebab diorang plan bermain tenis.seperti yang aku sangka bila sampai di opis tiada orang. then aku pun bergegas ke tempat court tenis. so aku pon tukar pakaian dan terus bermain tenis. hanya ade 2 raket tetapi orang nye ade 6 orang. kemudian aku,a'a dan aini pergi bermain gym. kiteorang masuk free sebab daftar dengan nama aini. aini ni pekerja cyberview so kire tak perlu bayar lar.

maen punye maen sampai pukul 7. pastu lepak minum di restoren mak teh. kat situ minum teh o limau ais ngn roti telor. dalam around pukul 8 bertolak balik. sebelah restoren mak teh tu ade dominos pizza. pastu ajak2x ayam. aku terus mengiyekan. dan kteorang singgah situ dan beli. haha..kiteorag take away. pastu didalam perjalanan singgah isi minyak dan terus membelasah dominos sebab tak tahan bau yang sedap sangat.

sampai rumah dalam pukul 9 malam. rase cam sie2x jer exercise. lepas exercise pergi belasah roti telor pastu dominos. sengatlar sengal.

1 comment:

yariennisha. said...

haha.. takpe.. takpe..
dapat habuan lepas exercise penat2..
:P

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers