Monday, January 25, 2010

~la la la la la~

lega nya weh..bila da dapat umah. lokasi umah sewa adalah di desaminium rimba. akhirnya dapat jugak setelah sekian lama mencari. hari ahad lepas berjumpa dengan owner. setelah berbincang kos sewa sebulan RM650. insyAllah minggu ni akan masuk ke umah tersebut dan semestinye dimulakan dengan proses membersihkan umah tersebut.

umah tu ok lar. tapi cume satu jer yang aku x puas ati jalan ke rumah tersebut sangat lar berada dalam keadaan yg tenat. wahai dun, atau wakil rakyat kawasan seri kembangan, tolong lar baiki jalan di kawasan tersebut.

x sabar nye rase nak masuk umah baru. semalam pegi round2x kedai perabot. semangat sey. sbnrnye bakal housemet aku yg semangat nak cari katil. aku teman kan aje. mahal2x woo katil. satu katil harge 2 ratus lebih. the price exclude tilam. tilam plak rege 150- 250. aku mmg xnk beli pom. yang murah ade. katil besi. tp tau2x je lar kan kalo katil besi ni. pakej skali ngn bunyi kruk krek kruk krek. usha punye usha smpai last skali ade nmpk poster katil kayu RM99...woww..murah tuh ..aku pun berminat.

kteorg pom masuk. mmg betol harge katil kayu tersebut RM99. pakej skali dngn tilam RM250. eventhough it sound membazir jer. tp yg pntng keselesaan. then book 2 set. aik..mule2x td kwn aku je nak beli. murah punye pasal. aku pun angkut. sale die 3 hari jer. arini last.

sofa2x, kabinet2x pom murah. ish kalo aku da keje tetap kat sini forever aku da beli sume tuh. kene sabau dulu. rileks2x..

kendian pg kedai beli alatan dapur. yg smngt nye kwn aku. aku juz the follower n supporter.haha.

ni die gmbr2x rumah sewa baru ku. coming soon. sape2x free bole datang untuk kerja membersihkan rumah tuh.. alohaii..bahang2x kepenatan da dpt aku rse. hahaha

p/s: nampak je tinggi. ktorng amik lebel 2 jer..kalo tinggi2x wasting time in the lift.

1 comment:

yariennisha said...

Alaa.. nape tak duduk level tinggi²?
Kalau takde letrik, leh exercise panjat tangga..
Hehee.. :P

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers