Wednesday, January 20, 2010

~lame tak....~

lame benor rasenye x tengok tv. seminggu lebih kot. smlm pon invitation tngk movie pom aku terpakse reject sebab finacial crisis.kesian kan ..huhu

then semalam balik keje terus balik umah, singgah kedai nasi lemak ayam berempah dekat umah. tapau satu. tuk makan malam. then kt umah xde orang.aufa baru jer balik ke perak. so malam td layan tv sebab rasenye da lame x tengok tv.

dimulekan dengan siapa pintar, pastu ninja warrior, pastu berita pastu tngk tari tirana berselang seli dengan cite mayang mengurai.

so arini nk donload cite tari tirana full series.

sejak je da abis kontrak great nih. terasa susah betol bile pikir psl transport nih. ye lar dulu ade mak@niza, mie ngn lan. tp skunk mie da x g keje cyber, lan plak keje shift. kebetolan smlm mak plk cuti. aku da pening da. tyme tu baru terpikir kene beli kete nih. tp mslhnye aku x berani nak wat loan kete. takut nnti x mmpu byr. huhu

pastu call mak kate nak beli kete then kate lar nk amik saga sbb murah sket. walaupun ati aku memberontak nk amik myvi SE tp mahal wooo..mak akunye respon, "lor, x lawo lar amik saga. amik la myvi".pulak dah...

so tngk lar nnti. amik myvi or saga. xpon beli motor je. lg murah..huhu

2 comments:

rehan syazwani said...

sy v0te utk myvi se kaler oren yeah!
tp kal0 agak2 nk jks aku pon bleh..aku jual ikot kilo nak?haha

ArONEmZ said...

mizi, beli myvi, comel dan bergaya, hehe :p

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers