Monday, January 18, 2010

~mude remaja~


assalamualaikum....
entry kali ni aku nak cite pasal GREAT team building 2 di Adeline Rest House dekat Gopeng. for information seramai 80 orang yang join dan semuanye terdiri dari Great intern

pada mulenye aku memang xde mood nak pergi sebab lenguh2x badan masih x ilang. sakit lutut jatuh ais skating pon x pulih sepenuhnya. status facebook aku ari jumaat pom menyatakan aku x de mood.

semasa dalam perjalanan pom same. aku bnyk spend mase sorang2x kt blkng. walaupun the others happy sakan bergelak ketawa. aku hanya diam dan senyum semasa dalam perjalanan.

sewaktu aktiviti white water rafting, aku mule merasa excited setelah melihat curam2x air dan aliran air terjun yang laju or dipanggil rapid. ni kali pertama maen water rafting. perjalanan water rafting sepanjang 7 km amat seronok ditambah dengan member satu boat yg cheer & fun.

keesokan harinye adalah jungle tracking.walaupun aktiviti ni agak bosan tapi sangat enjoy dengan member2x satu team yang sangat2x cool dan tour guide yg sporting.

aku sangat2x bersyukur kerana diwaktu aku MUDE REMAJA aku dapat sertai aktiviti2x lasak spt ini. kalo x msti mase tua nanti aku SANGAT2x menyesal.

setakat ni antara aktiviti yang aku da join :
1.hiking
2. flying fox
3.wall climbing
4. berakit
5.camping
6. jungle tracking
7. waterfall(stand under aliran air terjun yg laju)
8. nite walk
9.water rafting

yang paling best semestinye water rafting. umm..nak try rock climbing plak..hehe...

kat bawah ni gambar2x sekitar adeline rest house, this place was really back to nature place. it was really suitable place to relaxing our mind.
tmpt penginapan
waterfallwater rafting


No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers