Thursday, January 7, 2010

~excited nye wei~

wah...excited giler..x sabar tunggu sabtu nanti iaitu hari berlangsungnya kerja amal kiteorang di rumah anak yatim limpahan kasih. semakin dekat dengan hari semakin sibuk.

semalam lepas balik kerja konvoi 6 buah kereta yang muat dengan barang2x sepertai pakaian, buku2x, dll untuk di hantar kerumah tersebut. dalam pukul 9 malam operasi penghantaran barang2x tersebut.

selain itu memeriksa kawasan untuk acara aktiviti seperti treasure hunt. so orang yang handle aktiviti lar kene make sure everythng fine and berjalan lancar.kemudian check PA system, khemah, pentas dan BBQ set. dalam pukul 10.30 pon beredar pulang bila semua sudah setel

kemudian singgah ke M'D seri kembangan untuk setelkan tentang pembayaran untuk makanan di hari kejadian dan berjumpa dengan tshirt designer.

berkaitan dengan tshirt nih last2x minit baru plan sebab memang kene tempah supaya nampak keseragaman antara comuniti. setelah penat berbincang kiteorang memilih warna hijau apple. memang design sangat simple. cube banyangkan dalam mase 2 hari nak siapkan. so juz procedd walaupun simple atlest nmpk syncronize. around pukul 12.00 malam semua da setel, so bersurai.

then hari ni pukul 1, pergi ke stable kuda UPM, hantar surat mintak approval buat lawatan ke sana. it sound like crazy kan.2 ari sebelum event baru nak anta surat. last2x minit gak nak buat kuda nih. dulu cansel sebab bas xdapat. then bas baru dapat semalam. so go on jer lar. td da confirm lawatan ke stable upm pom da ok.

pastu terus call incharge person untuk update tentang tempahan makanan. so semua beres.
kemudian incharge person call bgtau diorng da bukak pakaian yang kiteorang hantar semalam da budak2x happy dan die ucapkan terima kasih. so bile dengar diorng happy aku pun rase happy. sememangya tujuan event adalah menghiburkan hati mereka dan agar senyuman terukir di wajah mereka...

petang ni ade praktis tuk performan mase event nanti. kene nyanyi lagu kau ilhamku dan you are loved..adoyai..
pastu nexweeknye kene menari salsa plak mase dinner..gilo babas betoll...haha

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers