Tuesday, January 26, 2010

~tidak mati lagi~

gua sangat heppy beb, rasa cam pkai henfon baru. mana x nya. kalo sblm nih

call5-6 saat jer henfon mati. pastu on balik. call balik 4-5 saat mati balik. bile

tngk status tulis "low battery", cepat2x masukkan charger. 5-10 saat da kuar

status "charged completed". x ke tension hidup ngn henfon camni. bak kate

member2x aku campak jer fon tu kt sungai. kadang 2x ade gak terpikir

cmtuh. tp nilai2x murni kasih sayang aku masih ade kat henfon motorola nih.

so aku cari alternatif laen cmne nak bagi hidup motorola kembali ke alam

sihat semulajadi. antara step yg aku amik, aku beli battery baru. beli kat

kajang. pastu bile kat umah cas punye cas x jugak idup henfon tu. bengang

jugak lar. pastu esoknye pg balik kedai die. die buat cmne entah kt batery.

idup plak..mangkuk hayun tul punye bateri. so smlm da cas smpai penuh. so

masalah bateri mati sudah tiada. xperlu lar beli henfon baru, duet pun

jimat..yabedabedu....

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers