Tuesday, January 12, 2010

~lame bangat~

waduhh2x..lama bngat enggak mengemaskini blog. maklum saja sangat bizi..haha
yeap..sangat2x bizi dengan charity kiteorang.tido pom cam x cukup jer..SYUKUR ALHAMDULILLAH semuanye berjalan lancar seperti yang di rancang.umm.aku nak cite full tentatif pada hari tersebut. lantak lar panjang pom.haha

8.00: sampai di rumah amal limpahan kasih(RALK)
8.45:bermula dengan senamrobik..(slow motion je sebab ramai adik2x pompuan pkai baju kurung)
kemudian ucapan pengarah program dan pengetua RALK
9.00: breakfast
10.00: group session. group aku adalah REMAJA HARAPAN.
group lan: macho man
group nurul : diamond gurl
group linda : puteri balkis
10.30: treasure hunt bermula. team aku ketinggalan pada permulaan. dan mula bangkit di saat akhir dan akhirnya ditabalkan juara
12.00: lunch mc'D dan rehat untuk solat
2.30: acara fesyen show. team remaja harapan mendapat tempat ke2..ok ape
3.30: bertolak ke stable kuda UPM. dlm perjalanan hujan lebat. so altenatif bwk ke masjid sultan mizan @masjid besi. lepas asar bertolak ke stable kuda setelah mndpt mklumat hujan sudah reda di UPM
6.30: bertolak balik ke RALK
8.00: acara BBQ dan persembahan. aku cukup berbangga dengan team remaja harapan sebab diorng wat 2 persembahan.
12.00 bertolak balik

aku rase sangat enjoy dengan perjalanan program ni dan dpt spend mase dngn adik2x RALK. sewaktu balik hati terasa berat unuk tinggalkan mereka. gmbr2x di upload di facebook sebab kat blog aku da x letak gmbr.identiti dirahsiakan.......hehe

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers