Monday, February 1, 2010

~last week punye citer~

minggu lepas ari jumaat aku cuti. dengan alasan not feeling well. padahal amik cuti sebab nak angkut barang ke rumah baru. memang penat giler pindah randah nih. tu pun x de bnyk barang. adoyaii...

lepas angkat barang selesai, sesi membasmi kuman dimulakan. operasi ini buat 2 orang jer, lg 2 orang keje. dengan menggunakan dettol . seluruh rumah dibilas dengan dettol. lantai, dinding, kabinet sume di sental.

malamnya kiteorang tido di situ untuk kali pertamanya. syukur alhamdulillah tiada apa2x perkara pelik berlaku. aku hanya amalkan baca ayat kursi dan hembus dalam air sebanyak 3 kali. pastu percik ke setiap penjuru rumah. sape ntah yang ajar. aku lupe da.

hari sabtu pergi shopping barang2x dapur macam kuali, senduk, sudip, pisau, sudu, garpu dan macam2x lagi.

hari ahadnya adalah hari berparti. tapi xde lah parti yang liar2x. parti jinak2x jer.hehe..buat makan2x jer. jemput kwn yg dekat2x. makan malam di rumah baru ktorng. tp bukan aku yang masak. hehehehe..jemput chef dari kedah woo..ex-coursemate mase kt utm aritu yg masak . aku jadi asisstant jer..hehe..

pukul 8 start masak, dalam kol 9 lebey baru start makan. nasib baek pinggan cukup2x je 6 orang makan. sudu & garpu pon same.haha..kalo x makan spagetti ngn tangan lar jawabnye.

p/s: nasib baek xde yang food poisoning..hehe

1 comment:

#yeRn# said...

haha sapekah chef dr kedah itu???hehehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers