Monday, March 8, 2010

~first time mandi...~

semalam merupakan kali pertama aku memandikan kucing dalam sejarah hidup aku
kucing aku yang bernama shiero.
aku mandikan nya di bantu oleh si liyana.
mandikan guna air suam, pakai syampu dan kemudian lap dengan towel.
yang sekor lagi aku housemet aku yaitu lan yang mandikan, juga dibantu oleh liyana.

da siap mandi diteruskan dengan proses pengeringan.
dengan menggunakan pengering rambut nad, acara pengeringan dilakukan dengan penuh cabaran.
ini kerana mereka takut dengan bunyi kuat pengering rambut tersebut.


pada waktu petangnya masih orang yang sama yaitu aku lan dan lena bwk kucing turun ke
taman bawah umah.
bile smpai sane ade budak2x yg nak maen bola.
pastu budak2x yg peramah tu tegur & maen ngn kucing ktorng.
4-5 orang duk asyik maen ngn kucing smpai member diorng sound tnye nak maen bola ke tidak.
budak2x tu pun siap pesan esok bawak turun lg kucing2x tuh, x dapat lar dik. abng keje kot.
xde mase nak bwk turun ari2x..haha.

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers