Wednesday, April 28, 2010

~da tempah baju rayer?~

ish2x.tak sangka lar plak
ade orang da pikir pasal nak tempah baju rayer.
kalo tak silap pose bulan8 or 9
aik nibaru bulan april.
ke aku yang salah tarikh nih..hehe

4-5 bulan sebelom rayer da sibuk nak beli baju raye.
ade lar member perempuan aku ni,
sibuk jer suh mak ayah die belikan baju rayer.
semangat bebebor pose da habis ganti ke belom???

biasa la perempuan kan.
lelaki gak sempoi.
pakai baju 3-4 tahun lepas pon takper.hehe..
tapi tak elok lar pakai baju lama2x.
sebab di galakkan pakai baju baru dan lawa2x sempena meraikan hari mulia.
eh eh..tibe2x plak datang suasana raya..
dah dah..stop2x..

10 comments:

jan.naimah said...

hehehehehehehe.biasela tu...perempuan... :)

#yeRn# said...

ei ofkos kene pk dah psl bj raya...ada tailor tu dah tutup utk tempahan tau....huhuhu

Sarol said...

haha..betul2..akak aku tailor.. dia ckp dah byk org tempah..huhu

tapi aku lelaki yg xmo pakai baju raya sama..huhu..xder feel raye..haha

visit me at http://sarolsilitongak.blogspot.com/

hans said...

memang la bro
dah nak masuk bulan 5
memang kena tmpah awal2
kang xsempat
tapi ku xtempah pun
malas

MR Bang Miji said...

@jan: tauxper..hehe
@yern: tailor kan ramai..cari yg belom tutup.hehe
@sarol: suh akak ko jht tuk aku satu..hehe..aku pom x suke :)
@hans: owh ye ker.kalo x smpt beli yg da siap pom ok kan.

miss ice said...

alamak..ice pun blom tempah lagikk..

Raji and Yeen said...

hohoho btol2
asal bju tuh bersih pakai jer xD

Mamma said...

ye ye nak raya :p
dah blh stat pikir psl preparation raya plak ..hehe

syida said...

nak buat bape pasang thn ni?
5 cukup tak?

mek da ©™ said...

hmm..lom tp plan nk tema itam dan putih..boleh gitu? hikhik

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers