Tuesday, April 13, 2010

~exam spa kali ke2 & terakhir~

adoyaiii..malasnye keje arini. maklum lar smlm baru sampai cyber,
selepas 4 hari bercuti balik ke kemamangku.
balik sebab ade exam spa pada ari sabtu,10 april 2010.
alang2x balik tu cuti lar lame sket.hehe...

nak cite pasal exam spa nih.
kali ni tempat exam aku kat sekolah yang bernama Sek. Men.Keb. Semambu kuantan.
pastu aku gerak around kol 7.30 walaupun exam start kol 9.
sbb x tau tmpt yang dituju kne grk awal.

lebey kurang kol 8.40 da. still x jupe sekolah tuh.
walaupun da smpai area semambu.
pastu cam bese lar tanye sorang macha kt tepi jalan.
akhirnye jupe lar walaupun da dekat kol 9.

tapi main point aku nak cite kat sini apehal lar bongoks sangat buat kat sekolah tuh.
da lar penghujung dunia pastu dikeliling pokok kelapa sawit.
rumah orang pom takde. pelik camne spa bole terpikir nk buagt kt situ.
bajet murah kot.

pastu jawab exam dengan hati yang pasrah & marah dengan lokasi exam.
cam bese lar dimulakan sesi tembak menembak.
kemudian sisi goreng menggoreng.
penat penat giler.
membazir mase satu ari duk kt sekolah ujung dunia pastu kedai makan nye takde.

kali ni majoriti candidate sebaya .
tak macam yang 1st dulu, makcik2x ngan pakcik2x jer.
then mase rest tu smpat berborak ngan sorang member tuh.
memandangkan bosan giler sbb sari suntuk x berborak.
sebab sume tak kenal, serba tak kene lar kan.
pastu borak ngn sorang brader tuh.
name x tau
ingtkan pendiam rupenye peramah jgk.
die dtng lagik jauh. 2 jam perjalanan.
aku ok lagik sejam.

untuk setiap paper tersebut,
aku lar orng 1st yang kuar.
lepas je paper last siap.
aku terus cabut.
memang tu kali ke2 & kali terakhir lar kot pegi exam spa.
xnak membazir mase & memenatkan diri.
tak keje ngan kerajaan pom tak per lar.
uhuk..uhuks...

1 comment:

ArONEmZ said...

pergh, orang first yang kuar utk setiap paper, mantap2 :)

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers