Friday, July 2, 2010

~pagi jumaat yg damai~

salam dan selamat pagi
terasa tenang dan syahdu di pagi jumaat ni
semoga kite semua hadapi hari ini dengan rahmat Ilahi

hari da masuk 2 julai 2010
bermakna sudah masuk bulan ketujuh untuk tahun 2010
terasa baru semalam kita meraikan tahun baru
realitinya separuh daripada tahun 2010 telah kita lewati

jom kita berfikir sejenak
masih ingatkah lagi dengan azam tahun 2010?
aku pun tertanya- tanya apakah azam yang aku buat semasa menyambut tahun baru 2010 dulu yerk
kenyataannya memang aku da lupa

eh..sedar tak sedar tahun 2010 hanya tinggal lagi 5 bulan
sekejap je lagi
dan kemudian tahun 2011 akan menjelma
dan pasti dan pastinya angka pada umur kita akan bertambah
dari angka 24 melangkah 25
wahhh..
sungguh dewasa dan sudah lama aku hidup
tapi bila singkap kembali apa yang telah telah aku buat selama 24 tahun hidup atas muka bumi ini
pikir2xkan lar encik tarmizi oiii
sebagai muhasabah diri di pagi jumaat yang mulia nih

jarang kita memikir tentang perkara yang telah kita buat selama kita hidup
tak pernah terpikir tuk mengingat kembali

alamak..da lambat..nak pegi keje..chow...

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers