Friday, October 1, 2010

~nak tak nak ~

assalamualaikum dan salam sejahtera

dengan ini kompem hasrat saya
untuk menurunkan berat badan
kepada berat ideal akan gagal


tau tak kenapa?

ari isnin ade lar wat exercise sket
pastu ari selasa xleh buat sebab sakit2x badan, lenguh2x,
maklumlar urat da beku
sebab lame x exercise


pastu ari selasa tu ada mitim

breakfast ngn lunch was provided

so nak tak nak kena la makan
pastu malam nye pulak
pegi umah member
dihidangkan sate,
so
nak tak nak makan lar
lebey dari 10 cucuk


plan awalnya memang nak pegi makan sate kajang
lepas pegi umah member tuh

kebetulan umah member pom hidang sate
so makan lar sate lagi lebey dari 30 cucuk

mase balik semalam perut rasa cam nak meletup
arini plak dapat mesej member nak blnje kfc pas keje


adeh..rezeki jangn ditolak
dari makan malam baik makan tengahari

so kejap lagi nak tak nak kena makan kfc plak

sah2x makan dinner plate + chesse wedges
adoiii...
nak tak nak.. misi aku mesti gagal. :(

3 comments:

syaftome said...

nak tak nak...perot akan memboncet..
mcm lam gmbr tue...

mahu seribu daya...xnak seribu dalih...

pandai jer cakap kat org...
padahal diri nie pun same gak...

bulan syawal nie...
susah ckt nak buat misi camtue...

asyik ada open house n ramah tamah...haha...

suamihanyisterizuki said...

ahah alasan r tuh. xpe bangmiji, pasni exercise ler k

MR Bang Miji said...

tu lar..alasan jer sume tuh..kuatkan semangat.makan banyk2x..hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers