Thursday, October 7, 2010

~sebelum dan selepas~

assalamualaikum dan salam sejahtera

pertamanya rasa bersyukur
masih ada insan yang sudi membuka blog hamba ini
walaupun isi kandungan nya takde nilai pun
asyik duk merapu sorang2x

tak sangka plak bila tengok jumlah visitor
bole sampai 27 orang (mybe bg korang ciput je kan..huhu)
ye lar saya ni orang kampung jer..uhuk2x

saya tak bohong yer
kalo tak caye tengok lar kat bawah nih

dikesempatan ini saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada yang sudi
melawat teratak usang hamba ini
kalo melawat tu jangan lupe tinggal jejak
bole hamba membalas kunjungan tuan hamba

ok.kali ni nak bercerita pasal sebelum dan selepas
ape yang sebelum dan ape yang selepas??

meh sini nak cite
sejak seminggu lepas bilik aku memang bersepah
memang baju suar aku campak cam gitu jer
entah kenapa rasa malas
rasanya da xde beze bilik aku dengan bilik tikus

akhirnya aku amik inisiatif ..chewahh..
aku kemaskan bilik
so tengok jer lar


......





............................





......




........

6 comments:

suamihanyisterizuki said...

mak aiii semok nyer bangmiji...

Ieda Al-Habsyi said...

hohohoh!! bebetoi sebelum ngan selepas ni,heheh :)

MR Bang Miji said...

@suami: haha.tular..semok giler kang.cam kandang tikus.
@ieda: haha..

maCy said...

isk2 ;D

syaftome said...

xlah bersepah sngt tue...
still ok...hehehe...

rendah jer meja ko tue mizi...
sama level ngan katil...
nie mesti ngadap komputer smbil baring...

Sesumpah said...

cun doe bilik.

meh kemas bilik aku pulak (:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers