Friday, February 12, 2010

~boleh idup tanpa nasi??~

majoriti pendapatan orang malaysia ni kate kite tak bole idup tanpa nasi. malah ada cina yang berkata "mana bole idup tanpa nasi maa...". aku penah borak ngn sorang cina dan itu pendapatnya.


betul ke?mat salleh tu tak makan nasi tapi sihat bebenor diorng tuh. entah lar. tapi aku nak cite psl seminggu yang lepas aku x makan nasi langsung. mesti orang kate aku diet dan da kurus giler. xdak maknonye. walaupun x makan nasi tapi aku makan bende laen. antaranya MC'D, CARL's Jr, AYAM GORENG dan macam2x lagi.sumenye berkhasiat untuk dengan lemak. kompem2x berat naek punye.ish3x. nyesal kemudian ari xdek gunenye. nasi da jadi bubur. terlajak perahu bole diundur, terlajak makan obesiti lar jadinya...


is2x..geram betol kt adik aku ni. semalam beriye ajak aku balik suh temankan die. mule2x aku mls nak balik. then abang mithali kan, aku pun pg lar beli tiket smlm. pastu tup2x malamnye die msj yang die balik ngn kawan die. dengan lajunye kuar dari mulut aku$@$%^&*(%$#$%^*&*()& macam air keluar dari paip.


aku x reply msj die sebagai tanda marah.eeeiii.. so kalo die balik ngn member die ticket yg aku beli cmne. burn camtu je ke.adoyai..da lar duet aku.ish2x..saje2x jer duet tu dapat ke transnasional. x puas ati den.huhu

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers