Friday, August 13, 2010

~eleh balik kg pom kecoh~

wei agak2x r
kecoh bagai nak rak
balik kampung jer pu
kampung pun bukannya glamer sangat pun
setakat kampung dalam malaysia pun nek heboh

eleh setakat buka pose jer pun
buka pose dengan family je pun
ape die?menu banyak kat kampung?
eleh kat bazar ramadhan lagi banyak menu. :P

lagipun balik kampung 2 ari jer
bukan lame pun
laen lar kalo balik setahun:P

satu malaysia canang
kat facebook sume buat status
nak balik kampung buka pose dengan family
eleh, tu pun nak kecoh

TAK HERAN LAR WEI.....................

warghhhhhhhhhhhhhh..aku jeles tau tak
aku pun nak balik kampung
buka pose dengan family aku
makan masakan mak aku
eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
geramnye akuuuuuuuuuuuuuuuu..

2 comments:

suamihanyisterizuki said...

ahahha agak dah mesti jelesh r tuh...dia xbalek kg...hohoohoo

xper bang miji, balek raya nih blasah cuti cukup2 ler...

**same r hany pon xbalek**

MR Bang Miji said...

haha..tu la.cuti raye kaw2x punye cuti.haha

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers