Tuesday, August 24, 2010

~ikan guppy yang hebat~


assalamualaikum
masih lagi berkisarkan anak ikan tunggal aku tuh
walaupun rakan2x seperjuangannya telah kembali ke rahmatullah
tapi die masih lagi hidup

yang pelik nya
tinggalkan 4 ari tanpa bagi makan minum pom still lagik idup (perlu bg minum ker?)
khamis lepas kan aku balik kampung
ari ahad baru balik umah
bile terpandang mini aquarium masih lagi bernyawa ikan tuh
wah..ajaib bangat

plan nak pegi kedai haiwan & belikan 2 ekor tuk die jadikan teman
tapi aku fikir2x balik kan
nanti cuti raya sume orang takde kat umah tu
so nanti mesti die mati time tu
so tak jadi nak belikan die kawan

umm..mybe ikan ni ada power kot
bole ubati penyakit
bole wat duet nih
untuk blnje raya
hahahaha
ish maen2x je nih
jangan percaya bende karut cam gitu

2 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

adeh...ikan tu sebenarnya mcm tuannya gak, kuat semangat...hehehehehe...mesti comel...

kamu upload lah picnya....nak tengok

MR Bang Miji said...

tuan die mmg comey pun..hahahah
nanti kalo ade mase sy upload gmbr ikan tuh.hehehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers