Monday, August 9, 2010

~wiken bersama family~

hujung minggu yang lepas
keberangkatan ahli keluargaku ke kuala lumpur
sempena majlis konvokesyen adik aku di ukm
mereka tiba pada hari jumaat

alangkah excitednye aku menanti kedatangan mereka
untuk di bawa bersiar2x di kuala lumpur nih
so bole di katekan aku penat sekali wiken yang lepas
spend entirely wiken wif them

perjalanan dimulakan dengan membawa familyku ke putrajaya dan cyberjaya
sebelum tu pegi ukm tuk mengambil adik aku di sana
kol 8 malam sudah berada di rumah memandangkan mereka masih penat

keesokannya mak aku beriye mau pegi nilai 3
maklum lar kat sane barang2x murah
so berangkat lar ke nilai 3
disana makku memborong kain langsir

petangnye pulak diteruskan perjalanan membawa mereka ke klcc
aku dalam dilema kerana takut sesat
lantas aku hubungi si lena
bile da rase yakin aku gagahi untuk ke sana
lebih kurang pukul 3 sampai di klcc

kol 5 teruskan perjalanan tuk balik
adikku yang kecil beriye nak naek lrt
then singgah di lrt bandar tasik selatan naek lrt ke bukit jalil
round2x di bukit jalil walaupun xde event ape kat sane
kembali ke bandar tasik selatan

kemudian jam sudah pukul 8 malam
untuk penghabisan membawa mereka makan sate kajang haji sahmuri
kemudian pukul 10 malam terus balik ke rumah

adik lelaki ku pulak yang beriye nak tengok aksi drift yang berdekatan ngn mardi
then aku, abang ipar, adik & adik lg sorang pegi
kol 1 balik dan masing2x dan tido kepenatan

esok paginye pukul 6.30 aku menghantar parent dan adik perempuan ku ke ukm tuk majlis konvokesyen nye
kemudian balik kembali ke umah dan tido
kol 11 tnghari kami semua yang masih di rumah bergerak ke ukm
selepas penat bergambar & lunch
family ku bertolak pulang ke kemaman pada pukul 3 ptng

pukul 9 malam mereka selamat tiba di kemaman
makku cerita di highway karak berlaku peristiwa mencemaskan
minyak kuar mencurah2x dari tangki minyak kereta abang ipar ku
itupun mereka perasan selepas banyak kereta di belakang membunyikan hon
aku sangat terkejut dengar cite mak aku
bukan bende main2x
melibatkan minyak petrol & seandainya ada yang membuang puntung rokok pasti bencana berlaka
syukur semuanya selamat
di akhirin dengan gam














No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers