Saturday, August 28, 2010

~tv1 azan, tv2 azam, tv3 ape?~

assalamualaikum dan selamat sejahtera
ari ni ari ke 18 da kita berpuasa kan
tinggal lebih kurang 11 ari je lagi..

tapi kan
adakah anda sedar bahawa 2 hari lagi kita akan menyambut
hari kemerdekaan yang ke 53
semangat patriotik menyambut hari merdeka tenggelam
dek kerana semua orang sibuk menanti aidilfitri

aku perasan pom sebab tengok tv
ade drama2x yang bertemakan semangat kemerdekaaan

macam contohnye sekarang ni
sesapa yang tengah tengok tv mesti perasan kat
tv2 sekarang tengah bersiaran drama bertajuk azam
malas nak cite pasal cite tuh
p tengk sendiri

main entry ni nak cite
pasal tajuk drama
sekarang ni kat tv1 ada drama bertajuk "AZAN"
kat tv2 plak bertajuk "AZAM"
kang best kalo tv3 buat drama bertajuk "AZANG"
haha
kebetulan plak tv1 ngn tv2 neh

tapi kat tv1 lagi best
sebab lisa surihani berlakun..hehehehe
tp tngk kejap2x jer
sebab tv2 lagi best cite die

sekian saje dari saya
melaporkan drama di tv
adios.

:)

2 comments:

suamihanyisterizuki said...

bang miji, BANG ler...ambe dok sebut azang...hehehe

MR Bang Miji said...

haha.bang nok semayang ke?haha

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers