Friday, August 27, 2010

~syurgamu ramadhan best giler~

drama yang mengisi slot samarinda sekarang ini adahlah "syurgamu ramdhan"
cerita ini sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat best
aku tengok online kt tv3.com.my start episod 1-episod 9
jalan cerita sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat menarik
respek kat penulis skrip cerita ni yang sangat sangat sangat sangat bermakna
pelakon pelakonnya pulak sangat sangat sangat sangat berjaya membawa watak masing2x
tak sabar tuk tunggu episod seterusnya selasa depan

apa yang boleh dikatakan cerita ni MEMANG BEST!!!

5 comments:

SiHatiMerah said...

Setuju sangat sangat sangat sangat sangat!:P hehehe..ku tgk cerita nie asyik nk nangis je!sangat menyentuh hati.

JuFRi... said...

berapa banyak sangat da miji..hehe.

Chaon Cornerz said...

wahh.. excited tue.. best tgk.. pandai dorang bawak watak tue.. =)

suamihanyisterizuki said...

a'ah tengok jugak...betol sangat sangat sangat sangat sangat beshhh...fuhhh layannnn airmata bergenang je tiap tiap kali tengok ok!

MR Bang Miji said...

@sihati: tau xper. cite ni r the best
@jufri: sangat sangat sangat sangat .hehe
@chaon: ko pom layan ke? kan aku da ckp mmg best
@suami: tau xper. kalo layan sorang2x kompem bergenang airmata

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers