Tuesday, May 4, 2010

~cari menantu~


terima kasih lar pada sape2x yang bagi pendapat dan nasihat.
mase lunch berbincang tentang nak berenti keje ngan housemat
berpandukan usul yang disembang dan pendapat dari rakan2x alam maya nih,
aku dengan rela hati nye menangguh tuk berenti keje.
kata housemet ku kene wat planning.
financial planning paling penting.
nak kena pikir rumah sewa, broadband, makan minum etc.
kalo stay atleast ada income. huhu..

tajuk entry kat atas tu memang betol.
nak cari pasangan tuk dua anak teruna kat umah tuh
rasanya da besar panjang diorang tuh.
asyik gaduh jer.
mungkin da sampai masanya diorang cari pasangan hidup

so nak iklan lar kat sini
sapa2x yang ada anak dara roger2x aku yerk.
ni aku sertakan sekali gambar diorang..hehe

8 comments:

Pink Glasses said...

hui..da bsar dah tu..cpat2 cr mnantu... kang xlaku lak~ ngehehe.
tp tnjuk la gmbr muka. neh xnmpk la hensem ke tak~ haihh~ hehehe.. :p
salam singgah~

IdzaLia said...

hehe... takde anak dara lah pulak.. hihi

Aidi-Safuan said...

konfiden ke jantan tuh? kot2 khunsa ke. :p

Syeeda Sobbihi said...

haha..kite ade byk "anak dara"..awk nk ke?? tp kena runding dulu hantarannya..haha

Syafiq Kadiran said...

aku ada...tapi dah xdara lagi la...boole???

serol said...

haha..igtkan sape la yang nak kawin tu..

MR Bang Miji said...

@pink: anak2x terune ni pemalu.hehe
@idza:sob sob
@aidi: ish..da daouble chek da..haha
@syeeda:bnyk?cukup x sorang 4?hehe
@syafiq: haha..bole jer..pakai buang.
@serol: hehe

meowwmania said...

kucing i dara lg

tp syg..

sume dah kena 'ikat' so xde napsu kot huhuu~

kalo x leh kita berbesan

salam kenal ;)

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers