Monday, May 31, 2010

~kami akan berpisah~

sedih lar pulak entry kali ni
kerana aku akan berpisah dengan nya buat selama- lamannya
mungkin sudah ditakdirkan kami berpisah
rasanye hampir 3 bulan kami bersama
makan minum mandi nye sume dijaga
balik kerja die tak jemu menunggu depan pintu

tapi sejak 2-3 minggu lepas
aku asyik balik keja lewat
tiada masa tuk bermain2x dengan nya
dek kerana penat kerja aku kurang melayan nya

oleh kerna aku kasihan kan dia
terdetik dihati aku untuk memberikan die kepada orang laen
yang lebih layak tuk menyayangi & di kasihi

tiba2x ade seseorang menghantar msj melalui ym
dan meminta tuk menjaga nya
aik..pelik jugak. tau2x jer sipolan ym mintak nak menjaganya

tapi aku belum memberi kata muktamad
tengok lar camne nanti
kalo ditakdirkan kami berpisah
aku redha.............

tapi riso gak.
bile da bagi nanti
rase rindu plak yang membara
hari tu hilangh sekejap pom gundah gulana
inikan pulak pergi tuk selama2x nye
dah lar orang yang ym nak buat balik kelantan.
adusssss...serba salah rasanya
menatap gambar si dia yang chomel.............

7 comments:

Aidi-Safuan said...

buang kat pasar. berani? :P

Syafiq Kadiran said...

adeh..sayang nak bagi orang...jage je...bosan2 nnt boley men2...

Azimah@Melati said...

alalalala..nak bagi orang ker....kalau tak preggy memang nak mintak...tapi tak leh la pulak..jangan bagi orang, sayanggg..cian dia...kang sakit rindu... tak per la bizi keje pun malam-malam dia ada leh buat teman......cian dier.....

IdzaLia said...

cumeynyaaa.....
mesti manja ni kan..meh lia tlg jaga kan ek.. hehe

meowwmania said...

ala sedeynya..kalau dkt nakkk aje amik :(

tp rasanya betul dh keputusan tu, kucin perlukan perhatian dan kasih syg..kdg2 kucing boleh jatuh sakit jika merasa diabaikan

aimi said...

uuwaaa...rs mcm x jd je nk ambik..takut ko rindu sgt2 nnt..huhu~

MR Bang Miji said...

@aidi: ish..x sanggup buang kt pasar
@syafiq: tp aku da abaikan die..kesian kt die
@azimah: huhu..taktu nnti diorng terabai..
@idzalia: betol ke nak ni??
@meow: huhu..jauh ke?
@aimi: huhu..pikir2x betol2x

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers