Monday, May 10, 2010

~cerita berpandukan gambar.~

hari ni hari isnin, jiwa ragaku terseksa bila tiba hari isnin


kena pergi kerja. aduuhh...malasnya.



dah tanggungjawab so kena pergi jugak lar.huhu



kang tak dapat gaji menyesal tak sudah.




bos ade kena berlakon buat2x bizi




line clear. boss da kuar.hehe



nak buat ape erk. adoii..bosannya..


tinggs...
hehe.

11 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

hahaha...

Azimah@Melati said...

iyer..saya pun sangat bosan di hari isnin....

RaMa2UnGU said...

wawawawa...kite takde masa nak bosan hari ni tambahna plak mmg banyak keje nak setel..heeeee

meowwmania said...

hahaha...

pesal macam terasa je ekk huhuu~

kyuubi_85 said...

memang bosan. tmbh lg dah habis kuliah n exam ni. huhu

..nOj.. said...

eeiii mmg boring. mls je nk bgn pepagi td. kalau la bole sambung cuti lg. hisshh

husnazainal said...

aku duk umah pon bosan cne????

Hasrol Nizam said...

hari isnin=hari palin malas..haha

yariennisha. said...

Monday bluesss~~

Eip! Keje la encik senior.. kang x dpt gaji xleh gi jalan2 lagi..
:P

MR Bang Miji said...

@yusuf:haha
@azimah:same lar kite
@rama: tumpng simpati.huhu
@meow: terasa ker?hihi
@kyubi: cuti lame2x pom bosan kan
@noj: same lar kite
@husna: pg lar jalan2x.hehe
@hasrol:betol3x..
@yarien: keje lar nih.hihihi

hans said...

owh
thanks selalu singgah blog den

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers