Saturday, March 27, 2010

~International Hot Air Balloon Fiesta 2010~


tanggal 18-21 mac 2010,pesta belon udara panas peringkat international telah berlangsung di putrajaya buat kali ke2.


dan aku berkesempatan bersama kawan2x pergi meluangkan masa hujung minggu menyaksikan pesta tersebut.
kiteorang pergi hari kedua pesta.
malangnye tidak bawak kamera. so hanye ambik gambar menggunakan hset lena.


then orang kate hari terakhir ballon2x yang akan dipamerkan lawa2x dan kreatif.
malangnya jugak hari tersebut hujan & balloon tak dapat dinaikkan. so ramai pengunjung mengeluh tanda kecewa.

antara ballon yang menarik adalah berbentuk oren, seluar levis,etc.
so antara gambar yang berjaya diambik.
kualiti rendah disebabkan oleh hanya gune camnera henset. harap maklum
.


lena, aku & aufa
lan,lena,&aufa
aku & belon


aku, belon & lena
aku over excited plak..ngeh2x..

No comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers